iBoy izle 2017 full hd

30-01-2017


DİKKAT!İNGİLİZCE KONUŞMAK İÇİN KURSA GİTMEYE SON! NASIL MI? TIKLAYIN.
Sorun Bildir

Film Bilgileri
iBoy izle 2017 full hd

iBoy izle filmi 2017 çıkışlı bir film. Filmin konusu ise şöyle; En yeni ve en gelişmiş dijital teknolojilere sahip olmaktan gurur duyuyor. Ancak her şey tam anlamıyla kafasının içinde. Bir kaza sonrası beyninde cep telefonu parçalarıyla yaşamak zorunda kalan Tom, elektronik cihazları kontrol edebildiğini keşfeder ve bu gücünü intikam için kullanır.

 

Filmin oyuncu kadrosunda usta isimler Maisie Williams ,  Will Poulter ,  Miranda Richardson ,  Bill Milner ,  Rory Kinnear gibi isimler. Filmin yönetmeni ise kaliteli filmlerin usta ismi Adam Randall. Filmin mdb sitesi kullanıcıları tarafından aldığı puan 6.4 olarak dikkat çekiyor.

 

90 dakika süren filmimiz başından sonuna macera ve aksiyon dolu bir yapım. Bu filmi sitemizde full hd olarak izleyebilirsiniz. İyi seyirler dileriz…

 

 

Film Hakkında Görüşleriniz

Film Hakkında Daha Önce Yapılan Yorumlar (12)
  1. leyla 31 Ocak 2017, 19:37 -

    Cok guzel super otesi film ya bende öyle yapmak istiyorummm

  2. ali 31 Ocak 2017, 23:31 -

    adamsın iboy

  3. serdar 12 Şubat 2017, 00:52 -

    bu filme süper diyen kendini köprüden atsın..

  4. anıl 21 Şubat 2017, 05:24 -

    Ben daha önce bu kadar saçma bir film izlememiştim pepe bile daha mantıklı

  5. enes 4 Mart 2017, 18:26 -

    bilim kurgu seviyosanız süper ama sevmeyen gelip burda bos muhabbet yapmasın.

  6. Fuat 5 Mart 2017, 12:38 -

    Senaryo daha güzel işlenebilirdi,oyuncular çok kötü….

  7. GelYuriGel 11 Mart 2017, 01:27 -

    Uzay gemisine bindirmek için genleri ile oynamış olsalar okeyde , irite ediyor gibi yavaştan film .. Nese napıyodum ben 27 jahre alt..

  8. Semih 19 Mart 2017, 18:13 -

    Film çok güzeldi tavsiye ederim farklı bişi

  9. dely 26 Mart 2017, 19:24 -

    çok saçma ve abartı bi film. beyine giren parçalar adama zihin kontrolu veriyor saçma

  10. izleyici068 2 Nisan 2017, 22:56 -

    Film bok gibi, kesinlikle tavsiye etmiyorum. Zaman kaybından başka bişey değil

  11. tayfun 18 Nisan 2017, 02:37 -

    izlenmesi gereken ilginc vede mükemmel bir film tesekkür ederim admin selam ve saygilar.

  12. kemal 21 Nisan 2017, 10:14 -

    YAHU arkadaş başrolde başka bir cocuk ama afişteki resim will poultere ait ne iştir anlayamadım..bu arada filmi izlemeyin pişman olursunuz çok ağır işliyor ve oyuncular tamammen kötü

Benzer Filmler
FullHDFilmizledim.org sitesinde 2014 ve 2015 yılının en kaliteli ve en yeni filmlerini Türkçe dublaj Film izlemek isteyenler full ve 720p - 1080p kalitede hd film izleme seçenekleriyle online ve bedava izleyebilirler. En iyi vizyon filmleri, 2014 yılında sinemalarda gösterime giren vizyondaki filmler ile 2013, 2012 ve önceki senenelerde vizyona giren en iyi ve güzel, IMDB TOP 250 kategorisindeki en iyi aksiyon, korku, gerilim, komedi, macera, animasyon, bilim kurgu, fantastik, romantik ve dram türlerindeki yabancı film ve yabancı dizi izleyebilir, Sinemalar com adresinde yer alan en kaliteli filmleri Full HD Film izledim sitemizde donmadan ve kesilmeden izleyeceksiniz. Boxset - seri filmler izlemenin ayrıcalığı da FullHDFilmizledim.org adresinde sizleri bekliyor. Film izlemek isteyenlerin her zaman sitemizi tercih etmesinin bir sebebi olmalı, değil mi? Sitemizde en popüler kategori ise film izle 2017 kategorisidir.Ayrıca sitedeki tüm içeriği Google rahatça görsün diye Sitemap da ekledik.