Hep Yek izle 2016 yerli filmler tek part full hd

07-02-2016

MEVCUT FİLM TELİF HAKKI NEDENİ İLE SİTEMİZDEN KALDIRILMIŞTIR, SADECE FRAGMANI MEVCUTTUR!!! ANLAYIŞINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ.

Kazanmayı sevenler Bets10'da ya sen?
Sorun Bildir

Film Bilgileri
Hep Yek izle 2016 yerli filmler tek part full hd

Son yıllarda vizyona giren yerli film furyasına Hep Yek izle ile bir yenisi daha ekleniyor. Her anlamda son yılların en komik filmlerinden olmaya aday filmimiz, izlerken her karesinde kahkaha boğulacağınız ustalıkla işlenmiş bir yapım. Sinemalara 5 Şubat 2015 günü giren ve gişe rekorları kırması beklenen bu komedi dozu yüksek türk yapımı daha şimdiden fragmanları binlerce kez tıklanmış bir film. Bu başarılı yapımı sitemizde izleyebilirsiniz. Hep Yek filminin konusu ise şu şekilde;  Cevat, Türkiye’nin ünlü Kabadayılarından birinin şehvet ve şan düşkünü oğludur. Uluslararası alanda şöhrete sahip manken Camilla’yı tutkulu aşkı sonucunda kaçırmaya karar verir. Bu kaçırma operasyonunu Cevat adına Ziya Baba üstlenir. Ziya Camilla’yı kaçırır ve Camilla’yı bir paket içinde Cevat’a götürme görevini Şahin’e verir. Ancak Şahin, Cevat’a götürdüğü paketin içinde ne olduğunu bilmez. Şahin paketi İzmir’den, İstanbul’a getirirken Gürkan ve Altan adında iki belalı ile yolu kesişir, onlar yüzünden Cevat’a götüreceği paketi kaybeder. Bu sebeple Şahin hayatının en zor 48 saatini yaşamak zorunda kalır. Her karesi ayrı bir k0medi furyası olan bu harika yapım sizi bekliyor.

 

hep-yek-izle

hep yek filmini full izle

 

Hep Yek full tek part izle filminin yönetmeni ise Ali Yorgancıoğlu. Yönetmenimiz başarılı filmlere imza atan kaliteli bir yönetmen. Bu filmde de komedinin seviyesi başarılı bir sinema dili ile buluşarak seyirciye aktarılmış. Yapımımızın oyuncu kadrosunda Fırat Tanış ,  Gürkan Uygun ,  İnan Ulaş Torun ,  Gökhan Yıkılkan ,  Tuna Orhan gibi isimler yer alıyor.

 

Uzun zaman tadına doyamayacağınız sizi kahkahalara sevk edecek yapımımız başarılı bir sinema tekniğine sahip. Hiç sıkılmadan izleyeceğiniz bu yapımı sitemizde full hd izleyebilirsiniz. İyi seyirler…

Film Hakkında Görüşleriniz

Film Hakkında Daha Önce Yapılan Yorumlar (82)
  1. kralll 9 Şubat 2016, 21:59 -

    süper bir film, devamını istiyorum :))

  2. sd 12 Şubat 2016, 14:41 -

    cok ıyı bır sıte tebrık ederim

  3. yahşi 14 Şubat 2016, 16:16 -

    film budur

  4. Ahura Mazda 14 Şubat 2016, 19:48 -

    tititirettin beni titirettin :)))) hahahahhahaha

  5. memet 16 Şubat 2016, 01:34 -

    Genel olarak hep yek filmi komikti ama bazı sahnelerdeki espirileri pek beğenmedim açıkçası. Daha yaratıcı espiriler olabilirdi. Ama yine de birçok komedi filminden daha iyiydi diyebilirim. Zaten başrol oyuncularıda bence çok yetenekli oyuncular. Filme de yakışmışlar ve rolleri de hakkı ile icra etmişler.

  6. asdfasdf 17 Şubat 2016, 13:22 -

    adamlar bunlar adam :)))

  7. Evren KAYA 18 Şubat 2016, 16:25 -

    Komedi unsurları içerir film 🙂

  8. asdasd 20 Şubat 2016, 15:55 -

    hep yek izlenmesi gereken nadide turk filmlerimizden. çoluga cocuga mıras olarak bırakılması gereken fılmlerımızden olan yapımımızı sıddetle tavsiye ederiz.

  9. ferit 21 Şubat 2016, 19:18 -

    gurkan uyguna hastayım mematıden sonra onu yıne mafya fılmınde gormek cokı hosuma gıttı..

  10. haklil 22 Şubat 2016, 02:56 -

    kalıtelı komedi diye buna derim işte. çekeceksınız Hep Yek izle gibi filmler çekin..

  11. sinemakolik41 23 Şubat 2016, 06:10 -

    saçma sapan deymez izlemeye

  12. Metehan 23 Şubat 2016, 23:27 -

    bu sıte cok kaşlıtek-lı arkadas

  13. albayrak 25 Şubat 2016, 09:39 -

    cok komık ve eglencelı ma sarkastık ve bombastık yonlerıde var bu amk filminin..

  14. hüseyin 25 Şubat 2016, 16:14 -

    bu filmin idm puanı en fazla 3 . zaman kaybı ve basit bir senaryo basit bir yapım olmuş. emek sıfır saçmalık adeta ….ZAMAN KAYBI

  15. abile 25 Şubat 2016, 20:05 -

    hıc komık degıldı ama aksıyonu cok ıyı. hiç sıkılmıyorsun fılm boyunca..

  16. ferit 25 Şubat 2016, 21:43 -

    kalıtelı komedı dıye buna derim işte

  17. harilka 27 Şubat 2016, 05:00 -

    Türk filmleri arasında harika komedi bir film.

  18. MeMo 27 Şubat 2016, 15:26 -

    Gülmekten çenemin civataları yerinden çıktı.

  19. levent 28 Şubat 2016, 11:40 -

    hep yek izlenelesi türk filmlerinden olmuş başarılı. güldürüsü de tam kıvamında saçma degıl yani..

  20. senol 28 Şubat 2016, 13:06 -

    cok güzel

  21. cem 28 Şubat 2016, 22:22 -

    gülmemek mümkünmü

  22. erdem 29 Şubat 2016, 04:04 -

    gercekten cokkkk teseküürler

  23. Musty sahin 29 Şubat 2016, 11:20 -

    film hiçte komik değil

  24. Orospu cocuklari 29 Şubat 2016, 20:50 -

    hep yek izlerken çok begendim diyemem ama güzeldi yine de tavsiye edeim yani..

  25. Murat 29 Şubat 2016, 23:18 -

    baya güldüm güzeldi. tebrikler admın bu film her yerde bulunmuyor..

  26. xdvgdfxbhfd 1 Mart 2016, 00:24 -

    hep yek izlediğim şahane türk komedilerinden biri. öz

  27. vakkas 4 Mart 2016, 00:33 -

    baya güzelmiş aa. çok begendım

  28. Çakır 4 Mart 2016, 01:08 -

    hep yek te ıyı fılmmıs lan. helal olsun valla..

  29. hakan 4 Mart 2016, 20:44 -

    oldukça komik bir filmdi ne yalan soyleyeyım..

  30. hasan 5 Mart 2016, 02:13 -

    hep yek adam gıbı bır fılm ulan..

  31. bekirov 5 Mart 2016, 03:54 -

    laaa kekolar o film bu film mi =)))

  32. semih 6 Mart 2016, 15:27 -

    çok saglam fılm. bu senenin en serro filmi bu kafada yazınm bunu bır yere..

  33. mustafa 6 Mart 2016, 22:45 -

    hep yek son yuzyılın gorduğu en saglam filmdir. yazın bunu kenara..

  34. levrek 7 Mart 2016, 19:08 -

    hep yek adeta son yılların en boktan fılmı..

  35. mehmet 7 Mart 2016, 19:08 -

    begendım adam olun lann

  36. baran 7 Mart 2016, 21:52 -

    hep yek coluk cocuk izlenmesı gereken bir başyapıt adetra..

  37. alper 7 Mart 2016, 22:38 -

    iğrenç bir film ayrıca bu film yarısına kadar izledim sarmadı sakın izlemeyin vaktinizi boşa harcarsınız.

  38. fırat 8 Mart 2016, 14:50 -

    hep yek zamanın ız varsa ızlemenız gereken bir film. oyle cok matah degıl..

  39. Enes 8 Mart 2016, 19:09 -

    Guzell

  40. mert 8 Mart 2016, 23:50 -

    cok ıyı degıldı ama cok bos vaktınız varsa ızleyınd erim yoksa oturulup ızlenmez yanı

  41. sazan.avi 9 Mart 2016, 14:37 -

    ben begenmedım bu filmi..

  42. ali 13 Mart 2016, 00:07 -

    hep yek izlemek için onca siteyi aradım ve fullhdfilmizledim.org kalitesi her zaman kı gıbıydı..

  43. selami 13 Mart 2016, 18:29 -

    ben begendım..

  44. Batuhan 13 Mart 2016, 20:36 -

    soran olursa bu filmi izledi dersiniz..

  45. tugay 14 Mart 2016, 20:26 -

    filmın tassagına kurban olayım. amk ben cok begendım ya heğınızın amına koyayım

  46. Soner 14 Mart 2016, 20:36 -

    sıte yonetımıne tebrıkler. oldukça ıyı bır fılmdı.

  47. cemil 14 Mart 2016, 21:44 -

    ne kadar boktan bi filmdi ya

  48. Alper 16 Mart 2016, 02:12 -

    hahahahahahahaha ben çok güldüm lan bu filme. her açıdan bence süper bir film..

  49. sertol 16 Mart 2016, 21:53 -

    çok çok iyi bir film kesinlikle tavsiye ederim, izleyin abiler..

  50. lavur 17 Mart 2016, 00:45 -

    Herkes yorum yapmış izleyenler de begenmıs ya nryse bence hıc komık degıldı…. LA ne insanlar var bizim ülkemizde gülüyorum hepinize :))))

    • Kerem 3 Nisan 2016, 02:18 -

      Gerizekalı herif insanların zevklerini mi sorguluyosun sen beğenmediysen senin mallığın yürü git boş yapma ne insanlar var ya değişik herif

  51. filmci 18 Mart 2016, 00:50 -

    ızlenmesı gereken degerlı fılmlerımızden

  52. qqqqqqqqqqqqqq 18 Mart 2016, 12:31 -

    ben cok begendıım bu filmi..yediden yetmıse herkes izlemelkı

  53. ali 18 Mart 2016, 21:55 -

    hep yek fılmse bende ahtapotumm

  54. semih 19 Mart 2016, 21:42 -

    hep yek komık degılse sız malsınızdır yapcak bıse yok

  55. Ali 19 Mart 2016, 23:53 -

    komedı bu fılm demek arkadas

  56. dayi 20 Mart 2016, 19:09 -

    herp yek gardas.. hayat bıze hep yekk

  57. anonim 21 Mart 2016, 17:41 -

    ızleyın ve ızlettırın toplıumumuzunb geldıgı noktayı cok ıyı anlatan bır tum zamanlkar komedyası adeta

  58. soner 21 Mart 2016, 23:36 -

    komedı dolu bır yapım. tavsıye ederim

  59. ahmet 23 Mart 2016, 19:17 -

    hep yek ama adam akıllık yek

  60. egeli_ 24 Mart 2016, 01:49 -

    komedıde bu film gerçekten dıger turk fılmlerıne gore farklı

  61. İsim 24 Mart 2016, 17:33 -

    bence son sahnesı sacmaydı oldukça saçma baglanmıs

  62. Faruk 26 Mart 2016, 23:42 -

    b u hep yek mi lan mallar bide güzel die yorum yapmışlarr ne kadar malsınız

  63. soner 2 Nisan 2016, 02:27 -

    küfür mü ediyorsun yönetici

  64. husen 2 Nisan 2016, 02:32 -

    cok guzel

  65. Bilal 7 Nisan 2016, 03:49 -

    Guzel

  66. Hakan 9 Nisan 2016, 19:02 -

    Bu harika filmi izlemeden geçmeyin.

  67. serf 13 Nisan 2016, 19:17 -

    Hep Yek uzun zamandır ızlediğim en muazzam turk fılmı tebrıkler herkese

  68. dsa 23 Nisan 2016, 00:11 -

    izlemeyin bok

  69. Hazin koç 24 Nisan 2016, 18:31 -

    admin bu uçak reklamı bütün videoyu kaplıyor amına koyduğumun reklamı nerden kapanıyor reklam paylaşıyorsan köşelerde falan paylaş bıktık

  70. kevin chan 25 Nisan 2016, 01:30 -

    film cok gusel devami izlenir

  71. zafer 3 Mayıs 2016, 01:55 -

    burda 97 dk dır zaman kaybı bile olmayan saçma sapan bir film bile diyemediğim birşey izledim.yapımda ve yayında emeği geçen hiçkimseye 97 dk lık hakkımı helal etmiyorum biraz daha seçici davranıp izlemeden böyle salak salak filmeleri yüklemeyin lütfen!!

  72. mustafa 13 Mayıs 2016, 23:30 -

    boktan bir film olmuş

  73. Mehmet 30 Mayıs 2016, 19:36 -

    Güzeldi ya Çok fennna

  74. kaan 11 Haziran 2016, 15:57 -

    güzel

  75. Salih 18 Haziran 2016, 19:12 -

    Paket Benim Dediği Yerde Cok Üzüldüm. Ağlayasım Geldi…

  76. Yaso 20 Haziran 2016, 23:19 -

    Film titirettin beni titirettin

  77. İSİMSIZ KRAL 21 Haziran 2016, 14:05 -

    abı fılm cok fena en komık yerleri soylememe gerek yok 😀 abı cok fena fılm ya hep yek 2 beklıoruz 😀 tafsıye ederım sıte cok guzel admın hll olsun

  78. Adınız Soyadınız 14 Temmuz 2016, 16:58 -

    memati bura olmams

  79. ali 2 Ağustos 2016, 10:04 -

    güzel bir film tşekkürler

  80. Aleyna 20 Ağustos 2016, 09:29 -

    Çok iyi bir film olmuş ellerinize sağlık

  81. asdas 8 Ekim 2016, 17:42 -

    cok komıktı la begendım

Benzer Filmler
Reklam Kapat
FullHDFilmizledim.org sitesinde 2014 ve 2015 yılının en kaliteli ve en yeni filmlerini Türkçe dublaj Film izlemek isteyenler full ve 720p - 1080p kalitede hd film izleme seçenekleriyle online ve bedava izleyebilirler. En iyi vizyon filmleri, 2014 yılında sinemalarda gösterime giren vizyondaki filmler ile 2013, 2012 ve önceki senenelerde vizyona giren en iyi ve güzel, IMDB TOP 250 kategorisindeki en iyi aksiyon, korku, gerilim, komedi, macera, animasyon, bilim kurgu, fantastik, romantik ve dram türlerindeki yabancı film ve yabancı dizi izleyebilir, Sinemalar com adresinde yer alan en kaliteli filmleri Full HD Film izledim sitemizde donmadan ve kesilmeden izleyeceksiniz. Boxset - seri filmler izlemenin ayrıcalığı da FullHDFilmizledim.org adresinde sizleri bekliyor. Film izlemek isteyenlerin her zaman sitemizi tercih etmesinin bir sebebi olmalı, değil mi? Sitemizde en popüler kategori ise film izle 2017 kategorisidir.Ayrıca sitedeki tüm içeriği Google rahatça görsün diye Sitemap da ekledik.