Ejderhanı Nasıl Eğitirsin 1 Türkçe Dublaj Full HD Tek Parça VK izle

18-11-2014


DİKKAT! İNGİLİZCE KONUŞMAK İÇİN KURSA GİTMEYE SON! NASIL MI? TIKLAYIN.
Sorun Bildir

Film Bilgileri
Ejderhanı Nasıl Eğitirsin 1 Türkçe Dublaj Full HD Tek Parça VK izle
86636

Ejderhanı Nasıl Eğitirsin 1 izlerken; karşınızda hem Imdb’den, hem de Türk izleyicilerinden yüksek oy almış bir filmi bulacaksınız. Imdb’den 8.2 ve Sinemalar sitesinde de 8.8 puanlık bir oy almış film; Türk izleyicilerinden de beyazperde üzerinden 8.4 oy almıştır. Filmde komedi ve macera türlerine ait örnek bulunmaktadır ve bu film en güzel animasyon filmleri arasında yer almaktadır. Sitemize sizler için eklediğimiz bu filmi; Ejderhanı Nasıl Eğitirsin Türkçe Dublaj olarak izleyebilirsiniz. Gerard Butler, Cate Blanchett gibi ünlü Hollywood yıldızlarının sesleriyle harikalar kattığı bu filmi kesintisiz hızlı şekilde Mail.ru videosu ile izleyeceksiniz.

 

ejderhani-nasil-egitirsin-1-hd-izle

 

Cressida Cowell’ın romanından sahneye uyarlanan filmde; Vikinglerin ve ejderhaların yaşamı anlatılıyor. Ejderha savaşlarının bir yaşam tarzı olduğu filmde; Berk adasında yaşayan genç bir kişi bir gün yaralı bir ejderhaya denk gelir. İlk başta korksa da; daha sonra iyi birer arkadaş olurlar ve birlikte komik maceralara atılırlar. Sitemiz üzerinde bu filmi Ejderhanı Nasıl Eğitirsin 1 tek parça HD görüntüde izleyebilirsiniz. Bir çocuğun vahşi ejderhalar arasında saf ve iyi niyetli bir ejderha bulması ve onunla arkadaş olarak onu nasıl eğittiğini hep beraber izleyeceğiz. Orjinal adı How To Train Your Dragon olan bu komedi animasyon filmi ile hem sizler hem de küçük arkadaşlar çok eğleneceksiniz. Ayrıca ilk filmden 4 sene sonra vizyona giren serinin ikinci filmi olan Ejderhanı Nasıl Eğitirsin 2 izleyicilerim için siteye eklendi. Bu filmden sonra How To Train Your Dragon 2 filmini de izleyebilirsiniz.

 

Şahsen bu filmi ilk izlemeye başladığımda bir çocuk animasyonu ile karşılaşacağımı düşünüyordum ama bana inan ki zamanın nasıl geçtiğini anlamadan izleyiverdim bu güzel filmi. Sizde bu müthiş filmi sitemizde tüm kalitesi ile bulabilirsiniz. Yakın zamanda 3. filmi de çıkacak olan bu başlangıç filmini bence hemen oturup izleyin. Öylesine sıcak ve içten bir hikayesi var ki, izlemeye pişman olmayacaksınız.

 

Bana göre animasyon türünün en güzel filmleri arasında ilk 3’te yer alıyor. Keyifli ve eğlenceli bir film ve çocuklarınızla beraber ailece izleyebileceğiniz ender filmler arasında. Ejderhanı Nasıl Eğitirsin 720p full VK izlerken; bir anda kendinizi bambaşka dünyalarda bulacaksınız.

Film Hakkında Görüşleriniz

Film Hakkında Daha Önce Yapılan Yorumlar (24)
  1. yaşar 24 Kasım 2014, 14:50 -

    ejderhalı eski nesil bir yaratığı yine animasyon filmi konusu yapmak gayet akıllıca. daha yeni godzilla gibi bir film de izleyince bu tarz canavarlara karşı bir sempatim oldu. açtım ejderhanı nasıl yönetirsin 1 filmini izledim. şimdi de how to train your dragon 2 filmini izlicem. umarım beğenirim. ama konu olarak bence ejderhanı nasıl eğitirsin 2 izlemesi daha keyifli bir film olacak gibi. sizler de aynı fikirde misiniz benimle?

  2. Bayan 3 Aralık 2014, 08:17 -

    Ejderhanı nasıl eğitirsin 2 çok güzeeel

  3. Muhammet 9 Aralık 2014, 10:01 -

    dinozorlarla ilgili buz devri animasyon filmini çok sevmiştim. şimdi ise nesli tükenen diğer bir canlı olan ejderhalar ile ilgili film yapıldığını görünce izlemeye karar verdim. ejderhanı nasıl eğitirsin 1 filmini çok sevdim. şimdi ise ejderhanı nasıl eğitirsin 2 filmini izlicem ama karar veremedim güzel mi değil mi diye. imdb puanı iyi. sinemalar yorumları da idare eder. akşam olsun da eve gidip doya doya izleyeyim.

  4. gözde 19 Aralık 2014, 07:44 -

    ejderhanı nasıl eğitirsin 3 filmini sabırsızlıkla beklerken serinin iki filmini tekrar tekrar izledim ve bayıldım her seferinde de. vahşi doğasından nasıl evcilleştirilmesi gerektiğini iyi yansıtmış film. can dostum filmi gibi güzeldi.

  5. izzet 25 Ocak 2015, 17:59 -

    cok guzel bir animasyon filmi. ejderhanı nasıl eğitirsin herkesin izlemesi gereken kaliteli bir film.

  6. Ensar 25 Ocak 2015, 23:00 -

    bu neden bu kadar enteresan bir film. bir insan ejderha eğitemez ki. bırakın bu saçmalıkları. onun yerine gidin kedi köpek eğitin yaw 🙂

    • Astrid 26 Temmuz 2015, 12:58 -

      Her şeye imkansız deme hiç bir şey imkansız değildir bunu unutma ejderhalar eski nesil olsa bile onlarda sevgi ve güvenle eğitilir

  7. nisa nur 4 Şubat 2015, 15:02 -

    1 ve 2 aynı ama filim çokkk güzellllllll

  8. senan 8 Şubat 2015, 15:08 -

    Harika bi animasyon

  9. mert 5 Mart 2015, 06:09 -

    ayn çok güzel 3. filmini sabırsızlıkla bekliorum 1 ve 2 çok hoş ve güzle izzet aynen sana katılıorum izlenmesi gereken bir film inş yakın zamanda 3. seriside cıkar ya 🙂 ve Astirit aşık oldum amk 😀

    süper film ama hakikaten

  10. hasan 16 Mart 2015, 17:38 -

    güzel ama 1 ve 2 varkeşke 3 ü olsa

  11. hasan 1 Nisan 2015, 14:50 -

    bence çok iyi bir flm herkez izlesin bence

  12. Hıckıdık 2 Nisan 2015, 20:12 -

    filmizimiz izlediğiniz için çok teşekkürler astirit yanımda şu anda

  13. algı 3 Haziran 2015, 10:48 -

    ınanılmaz tatlı bı fılm. ızleyın tavsiye ederim. admın sana da tesekkürler..

  14. sedaa 5 Haziran 2015, 14:32 -

    film süper ötesi. animasyon filmleri artık çok kaliteli olmaya başladı. birçok normal sinema filmlerinden daha başarılı bu filmler. Ejderhayı Nasıl Eğitirsin filmide bu kaliteli animasyonlar arasında. Hem de Türkçe dublaj ve full hd 720p kalitede olması da çok iyi. teşekkürler admin. emeğine sağlık.

  15. Ahmet Eren 11 Haziran 2015, 11:29 -

    3.yakında çıkıyor arkadalşlar vizyon tarihi:2017

  16. hüseyin 14 Haziran 2015, 21:46 -

    cok ıyı bır sıte

  17. eren 19 Haziran 2015, 22:35 -

    çok güzel bir film

  18. Yağan Tatlı Gür Çikolatalar 5 Temmuz 2015, 14:29 -

    BU FİLİM Bİ HARİKA ÇOK BEYENDİN BU FİLMİ 7,8 KEZ İZLEMİŞİMDİR EJDERHANI NASIL EĞİTİRSİN ONUDA İZLEDİM Bİ KAÇ KEZ AMA EJDERHANI NASIL EĞİTİRSİN 3 ÇIKARMI

  19. Görkem 9 Temmuz 2015, 17:38 -

    Bu film bir harikaaa mükemmel ve ötesi bu film acayip ya herkese tavsiye ederim bu ve ikinci filmi süperr herkesin dediğine göre 3. filmi 2017 de çıkacakmış inşallah daha erken çıkar 3. filmini iple çekiyorum 🙂

  20. Sude 9 Temmuz 2015, 23:46 -

    10. İzleyişim çok beğendim süper

  21. Astrid 26 Temmuz 2015, 13:04 -

    arkadaşlae ben araştırdım ejderhalar eski nesilde var dı Vikinglerin zamanında bu arada 3 ü 2017 çıkacak ama üçü hakkında şöyle yorumlar duydum özet olarak ejderhaların nesli tükenecek astrüd hıçkıdık evlenek dişsiz ölecek diyorlar ama ben inan mıyorum çünkü benim izlediklerim hep iyi bitti bu da iyi bitecek yoks OYAPIMCILARIN KAFASINI KOAPARIRIM BEN YAAAAA

  22. dişsiz ölürse zaten fi,lmin anlamı kalmaz 28 Temmuz 2015, 14:03 -

    dişsiz ölürse filmin anlamı kalmazki çünkü hıçkıdık ve dişsizin hikayesi gibi bişe başroller çünkü onlaR

  23. nargül 14 Ağustos 2015, 16:31 -

    Harikaaaaa bir film yaaa. Çok sevdim bu kahramanları. Kesinlikle seyredin arkadaşlar.

Benzer Filmler
FullHDFilmizledim.org sitesinde 2014 ve 2015 yılının en kaliteli ve en yeni filmlerini Türkçe dublaj Film izlemek isteyenler full ve 720p - 1080p kalitede hd film izleme seçenekleriyle online ve bedava izleyebilirler. En iyi vizyon filmleri, 2014 yılında sinemalarda gösterime giren vizyondaki filmler ile 2013, 2012 ve önceki senenelerde vizyona giren en iyi ve güzel, IMDB TOP 250 kategorisindeki en iyi aksiyon, korku, gerilim, komedi, macera, animasyon, bilim kurgu, fantastik, romantik ve dram türlerindeki yabancı film ve yabancı dizi izleyebilir, Sinemalar com adresinde yer alan en kaliteli filmleri Full HD Film izledim sitemizde donmadan ve kesilmeden izleyeceksiniz. Boxset - seri filmler izlemenin ayrıcalığı da FullHDFilmizledim.org adresinde sizleri bekliyor. Film izlemek isteyenlerin her zaman sitemizi tercih etmesinin bir sebebi olmalı, değil mi? Ayrıca sitedeki tüm içeriği Google rahatça görsün diye Sitemap da ekledik.