Alacakaranlık 2 Yeni Ay Türkçe Dublaj 720p Full HD izle

28-12-2014


DİKKAT! İNGİLİZCE KONUŞMAK İÇİN KURSA GİTMEYE SON! NASIL MI? TIKLAYIN.
Sorun Bildir

Film Bilgileri
Alacakaranlık 2 Yeni Ay Türkçe Dublaj 720p Full HD izle
80574

The Twilight Saga: New Moon izlerken; 2009 ABD yapımı bir film karşınızda olacak. Dram, gizem ve fantastik türlerin bir arada olduğu Alacakaranlık Efsanesi Yeni Ay izleyicileri; Türk izleyicilerinden 6.6 puan almayı başarmış olan bu filmi izlerken, gözlerini kırpmayacaklar.

alacakaranlik-2-izle

Alacakaranlık 2 tek parça 720p izlerken; Bella, Edward ve Jacop’un hikayelerini ve vampirlerle kurtlar arasındaki mücadeleleri karşınızda bulacaksınız. Cullen ailesi bellanın doğum günü için bir parti yaparlar fakat Bella endişelidir. Çünkü Edward wampir olduğu için hep genç kalacaktır; ancak Bella zaman geçtikçe yaşlanacaktır. Partide işler çok karışır, bunun üzerine Edward; Bella’dan kendine bir şey yapmayacağına dair söz ister ve Bella’yı terk eder. Bella bu olayla çok dağılır ve sorunlardan kurtuluşu Jacop’da bulur. Jacop’la birlikte çok tehlikeli işlere kalkışırlar. Her tehlikeli işte Bella Edward’ın sesini duyduğunu hisseder ve mutlu olur. Sitemize sizler için eklemiş olduğumuz bu filmi; Alacakaranlık 2 full HD izleyebilirsiniz.

 

Çok akıcı bir yönü bulunan filmde zaman zaman duygulandım. Ancak filmi baştan sona gözümü kırpmadan büyük bir keyifle izledim. Siz de sitemiz üzerinden bu filmi; Alacakaranlık 2 Türkçe Dublaj izleyebilirsiniz. Fullhdfilmizledim.com sitesi olarak en iyi boxset filmlerle buradayız. Birazdan Alacakaranlık 3 filmi de eklenecek.

Film Hakkında Görüşleriniz

Film Hakkında Daha Önce Yapılan Yorumlar (59)
  1. Kübra 25 Ocak 2015, 22:40 -

    alacakaranlık 3 tutulma mıydı yoksa şafak vakti 1 miydi? aslında böylesine sevgiyi görebileceğim anca not defteri filmi olur. ve ps i love you filmindeki aşk. onlardan sonra da alacakaranlık gelir benim için.

    • Renesmee 28 Ocak 2015, 15:21 -

      Alacakaranlık 3:tutulma
      Alacakaranlık 4:Şafak vakti 1

      • İbrahim 19 Mayıs 2015, 03:50 -

        Bella kaşarları yöneten oruspu a q

        • Bilmem 8 Haziran 2015, 22:36 -

          Sensin o oruspu gerizekalı

        • hilal 24 Haziran 2015, 00:08 -

          doğru düzgün konuş ibrahim

          • hüseyin 9 Ağustos 2015, 00:20 -

            bütün ünlü kadınlar ünlü erkekler le yatarlar bunu herkes bilir

        • USER 20 Nisan 2016, 22:46 -

          Kristen steward you ‘re fucked

  2. süper 18 Şubat 2015, 20:29 -

    atlıyoo edward vampir olduğunu bellaya gösterdiği yeri göstermiyo bu kötü olduuu :((

  3. doğukan 12 Mart 2015, 13:49 -

    bella iki yüzlü tam bir kaşar amk

    • kiymet 20 Temmuz 2015, 12:55 -

      ne demek Bella iki yuzlu ya.Ikiyuzlu ssensin ..Anladinmi beni?

  4. aykut 29 Mart 2015, 02:13 -

    @doğukan çok dogru dedin amk 😀

  5. sagane 22 Nisan 2015, 17:47 -

    Cok guzel ama bella oruspu

  6. sanane 24 Mayıs 2015, 15:41 -

    süper senin bilgisayarda sorun var heralde bizde gösteriyo
    🙂 🙂

  7. ahsen 30 Mayıs 2015, 18:42 -

    iğrenç

  8. kelime 2 Haziran 2015, 15:59 -

    Belladan nefret ediyorum ama edwerd süper

  9. ismi bilinmeyen hatun 7 Haziran 2015, 12:27 -

    ikiside süper birbirleriyle uyumlular

  10. Bilmem 8 Haziran 2015, 22:34 -

    Film çok güzel bella ile Edward çok uyumlu fakat bella nın davranışları çok tuhaftı . Bella çok tatlı ama bana iki yüzlü gibi geldi film harika bence hiç zaman fazla harcanmıyor annem de ben de çok seviyoruz bu filmi harika hepsini 100 defa izledim hiç sıkıcı değildi !!!!

  11. sıla 11 Haziran 2015, 20:55 -

    robert pattinson bellayla ayrılman çok kötüydü ağladım sizin için

  12. Alacakaranlık fanı 15 Haziran 2015, 15:29 -

    Bellayı ve Edward’I bi bok sanmayın en iyisi Jacob mallar. Edvard bok gibi sizi ayakta sikerse şaşmam

    • gizeemli 29 Haziran 2015, 21:34 -

      laga luga yapma lan edward’a laf edeni ağır fuckarım

  13. sıla 16 Haziran 2015, 17:37 -

    edward 1. bölümde jacob bella ya hediye verdiğinde onu kıskanıyo tam olarak 7.40 saniye

  14. naz 21 Haziran 2015, 13:31 -

    Tek kelimeyle super

  15. Caroline 22 Haziran 2015, 18:24 -

    Filme bayılıom ama Bella Lezbiyen çıkmış ve terbiyenize dikkat edin 8-10 yaşındaki çocuklar bu sayfalara giriyor İnsan Olun!!!

  16. sasasa 24 Haziran 2015, 19:46 -

    Senı ane amı super fılm

  17. asfagbghb 26 Haziran 2015, 15:01 -

    cok ıyı bır sıte admın sen adamsın

  18. cansu 29 Haziran 2015, 11:27 -

    Çok iyi ve sürükleyici bir film serisi.Sıkıcıda değil.

  19. bilmem 3 Temmuz 2015, 17:35 -

    filme bayılıyorum ama izlerken hep donuyor donmasa daha güzel olur

    yardım et admin

  20. ali 8 Temmuz 2015, 21:49 -

    bence bella ve çekıp birbirine çok uyumlu edwırtı çok seviyorum cekıpı daha çok seviyorum

  21. sevinc 12 Temmuz 2015, 04:17 -

    Filim cox gözeldi

  22. aydan 16 Temmuz 2015, 16:10 -

    cok guzel bi filim cekip edwirt cekip bella cok guzek

  23. aydan 16 Temmuz 2015, 16:20 -

    bu cok guzel cekip edvirt bella cok guzel bu filim haddinden artik iyi

  24. naci c. 21 Temmuz 2015, 08:36 -

    çok ii bir film

  25. zılo 21 Temmuz 2015, 09:32 -

    Alacakaranlık 2 izlemeyen kalmasın arkadaşlar. Film estantene resmen.

  26. verdiyev kenan 21 Temmuz 2015, 11:20 -

    belladan hic haz almiyorum bir ceykipnan bir de edvirtnan gezir ama edvirt yaxsidi.

  27. isimsiz 27 Temmuz 2015, 15:04 -

    offf abi beğenmiyosaızizlemeyin

  28. meliha basma 29 Temmuz 2015, 01:29 -

    Col mutesem yeni film be zaman baslayacak

  29. ersun 4 Ağustos 2015, 09:47 -

    alacakaranlik en sevdim film dir ama bella jaco bu isteseymis daha kuzel olurmus

  30. ersun 4 Ağustos 2015, 11:02 -

    Bu tummmmmmmm yonetmenlere gelsin
    keske Bella Swan Jacob Black ki isteseymis

  31. filiz yılmazer 6 Ağustos 2015, 07:20 -

    muhteşem defalarca izledim 6 da çekilmeli

  32. Judy 11 Ağustos 2015, 11:26 -

    Alacakaranlık Şafak Vakti 2 yi beğenmeyen varsa çabuk çıksın bu siteden. Demek ki filmden falan anlamıyor o arkadaş. Bu film dünya çapında bir sürü ödül almış bir film. Araştırın bakın isterseniz. Tüm serilerini de seyrettim ayrıca. Bu arada admin kralsın.

  33. Jud low 12 Ağustos 2015, 12:49 -

    aşığım sana kız. nolur benim olsan be :((

  34. NAMIZ 1 Kasım 2015, 14:39 -

    safak vakti kacda

  35. Nur 18 Kasım 2015, 19:40 -

    Bu filme bayılıyorum

  36. wolfteam 13 Aralık 2015, 01:00 -

    Oruspu bella

    • teen wolf 18 Aralık 2015, 18:00 -

      Sevenler var ama

  37. My 19 Aralık 2015, 14:48 -

    Bella Edward gittiğinde Jacob’a üzüldüğü kadar üzülmüyor buna çok sinir oluyorum

  38. edward zeynep 21 Aralık 2015, 19:32 -

    abi film mutis valla herkese tavsiye ediyorum bu filme sacma diyenler zihniyetsizdir edward mukemell otesi bir seysin

  39. zeynep and edward 21 Aralık 2015, 20:12 -

    A yorum yapanlarin cogu aklimdan gecenleri soylemis bencede bella iki yuzlu edwardi hic hak etmiyoo ve bence bella edwardi secmeseydi edward uzulurdu valla sonu oyle bitse aglardim ve ayrica 5 bolumde bana devami gelicekmis izlemi verdi ya size:-):-)

  40. Serdar 22 Aralık 2015, 20:53 -

    Filme bitiyom çok güzel

  41. efekan 27 Şubat 2016, 09:07 -

    filminizi gerçekten muhteşem yapmışsınız bella edward alis gerçekten benim sınıfımdaki herkes beyendi

  42. Yusif 25 Mart 2016, 09:06 -

    Film cok guzel

  43. USER 20 Nisan 2016, 22:49 -

    I love you kristen stewart

  44. hahaha 21 Mayıs 2016, 15:19 -

    o kadarda heveslendim bella için ama boşunaymış. benim aşkıma layık değilsin :)))))

  45. gul 9 Haziran 2016, 12:23 -

    harika cok super bir filim gercekten cok guzel

  46. Azra 19 Haziran 2016, 11:10 -

    Ya ben anlamadım şim Bella hangisine aşık ? Bilen biri varsa yazsın lütfen. Jacob mı edvard mı ?

  47. mrz 2 Temmuz 2016, 17:52 -

    ibrahim insan kendini ne güzel anlatıyo dimi

  48. vusal 22 Temmuz 2016, 23:50 -

    ssoxum agziniza gotdu basdi baxmaq olmur besdirin sizi

  49. Mihra 25 Eylül 2016, 03:23 -

    Arkadaşlar anlamadığınız bişey var Bella aslında Jocap a aşık değil ama içinde ona karşı kendininde anlamadığı bi aşk var filmin devamında Şafak Vakti 2 de çıkıyor ortaya aalında içindeki aşk kendinin değil ruhunun parçası kızından geliyor ve Jocap Reneesme aşk yaşıyorlar

  50. aze_oke 11 Ekim 2016, 00:39 -

    bende bu filimin hastasıyım, herkese de tavsiye ediyorum.

Benzer Filmler
FullHDFilmizledim.org sitesinde 2014 ve 2015 yılının en kaliteli ve en yeni filmlerini Türkçe dublaj Film izlemek isteyenler full ve 720p - 1080p kalitede hd film izleme seçenekleriyle online ve bedava izleyebilirler. En iyi vizyon filmleri, 2014 yılında sinemalarda gösterime giren vizyondaki filmler ile 2013, 2012 ve önceki senenelerde vizyona giren en iyi ve güzel, IMDB TOP 250 kategorisindeki en iyi aksiyon, korku, gerilim, komedi, macera, animasyon, bilim kurgu, fantastik, romantik ve dram türlerindeki yabancı film ve yabancı dizi izleyebilir, Sinemalar com adresinde yer alan en kaliteli filmleri Full HD Film izledim sitemizde donmadan ve kesilmeden izleyeceksiniz. Boxset - seri filmler izlemenin ayrıcalığı da FullHDFilmizledim.org adresinde sizleri bekliyor. Film izlemek isteyenlerin her zaman sitemizi tercih etmesinin bir sebebi olmalı, değil mi? Ayrıca sitedeki tüm içeriği Google rahatça görsün diye Sitemap da ekledik.