Alacakaranlık 1 Türkçe Dublaj Full HD izle – 720p Vampir Filmleri

27-12-2014


DİKKAT! İNGİLİZCE KONUŞMAK İÇİN KURSA GİTMEYE SON! NASIL MI? TIKLAYIN.
Sorun Bildir

Film Bilgileri
Alacakaranlık 1 Türkçe Dublaj Full HD izle – 720p Vampir Filmleri
54870

16 Ocak 2009 tarihinde vizyonda dram, fantastik ve romantikliği ön plana çıkaran içeriği ile Alacakaranlık filmi izleyicileri oldukça etkileyen bir konuyu ele almıştır. Filmin vizyona girmesi ile birlikte oldukça fazla ziyaretçinin akın ettiği ve filmden etkilendiği konusuna her geçen yıl yeni serilerini ekleyerek vizyondaki yerini başarıyla almıştır.

alacakaranlik-1-izle

Catherine Hardwicke’nın yönettiği etkileyici filmeziyaretçilerin 8.3 yüksek puanlama yapmasıyla 8.3’lük bir favori puanına erişerek en çok izlenen filmler arasında gösterilmektedir. Alacakaranlık 1 filminin gizemli yolculuğuna eşlik etmek isteyen kişiler Alacakaranlık 1 Türkçe dublaj izle hizmetlerimizden yararlanarak filmin tadını doyasıya çıkartabilirler.

 

Isabella’nın babası Charlie ile birlikte küçük kasabasında ki hayatı Washington’a taşınmaları ile değişmeye başlar. Washinton’daki okulunda yüz sekiz yaşında ki vampir arkadaşı, Isabella’yı on yedi yaşlarında ki görüntüsü ile aşık etmeyi başarır. Edward her ne kadar ilk başlarda çekimser yaklaşımlarda bulunsa da Isabella ile bir aşk serüvenine doğru adım atmaya başlamışlardır bile. Vampirler arasında kızışan ortam Bella’nın hayatını tehlikeye sokmaya başlayacaktır. Edward’ın vampir olduğundan bir bilgisi olmayan Bella maceranın içerisine sürüklenmeye başlar.

 

Alaca karanlık 1 full hd izle özelliği ile film severlere paylaşılmıştır. Alaca karanlık 1 filmi macerayı seven, dramatik ve romantikliği bir arada yaşamak isteyen kişiler için ideal bir filmdir. Alaca karanlık 1 izle seçeneklerinden yararlanmak adına hemen sizlerde yönelerek filmin akışı içerisinde kendinizi bulabilirsiniz. Artık hd farkıyla hemen şimdi Twilight 1 izleyin fullhdfilmizledim.net sitemizde. Alacakaranlık 2 filmi de şimdi sizler için eklenecektir.

Film Hakkında Görüşleriniz

Film Hakkında Daha Önce Yapılan Yorumlar (60)
  1. İsmail 25 Ocak 2015, 22:40 -

    alacakaranlık 2 yeni ay filminde o çocuğun böyle şeyler yapacağını hiç düşünememiştim. ama izledikçe saran ve etkileyen bir atmosferi olduğu kesin. başımı gözümü ayırmadan uykulu uykulu izlemeye devam ediyorum. birazdan bu filmi de izlicem.

    • sahra 27 Haziran 2015, 01:46 -

      ayn kardeşim saat 1:44 p.m. ve hala bunu izliyorum annemden zar zor izin aldım ve izliyorum insan bunu 100 kez hatta 1000 kez izleyebilir şu an çok uykum vat bunu bule zar zır yazoyım

      • hakan 3 Ağustos 2015, 11:53 -

        Cok dehset bir flim adeta hharika tavsiyee ederim izle izle izle bidaha izle

  2. gizem 6 Şubat 2015, 19:29 -

    tavsiye ederim korku hiçççç yokkk aşkın ve macranın bir araya geldiği eğlenceli bir film….

  3. irem 23 Şubat 2015, 20:52 -

    Mükemmel bir film izlemeye doyamiyorum resmen dehşeti vahşet süper süper

  4. özge 27 Şubat 2015, 13:50 -

    çok güzel bir film bayıldım resmen bunu kitabının hepsini okudum harika okurken resmen ağladım bırakamadım yemek yemeden sabahlara kadar uyumadan okudum herkese tavsiye ederim çok güzel bir kitap <3 <3

  5. ece 9 Nisan 2015, 20:16 -

    açamadım ya ama çok izledim filmi ezberledim çk gzl bir film yapmışlr ellerine sağlık

  6. gökçe 10 Nisan 2015, 15:40 -

    gerçekten süper bir film ya bayıldım <3 <3

  7. elif 11 Nisan 2015, 17:40 -

    güzel

    • LEYLA 11 Haziran 2015, 06:44 -

      güzel yetme

  8. ahmet 17 Nisan 2015, 20:42 -

    ben bu filmin hastasıyım super

  9. gökce 25 Nisan 2015, 11:42 -

    çok güzel bir filim bagımlılık yptı ikide bir izliyesim geliyor

  10. Aysun 28 Nisan 2015, 00:59 -

    O kadar müthiş bir film ki izledik ce izliyorum defalar ca bıkmadan

  11. sudenaz tepe 5 Mayıs 2015, 21:58 -

    bence 7 yaştan küçükler izlememeliler

  12. ayla 25 Mayıs 2015, 18:01 -

    İinki nerden?indirmek isitiyim

  13. emirhan 4 Haziran 2015, 13:28 -

    güzel filim ama ben izeldedim 😀

  14. mary 5 Haziran 2015, 17:51 -

    büyüleyici bir film hem kitaplarını hem filmlerini defalarca okudum ve izledim hala bıkamıyorum

  15. Sıla 8 Haziran 2015, 10:35 -

    Edward benide vampir yapppp lütfen

  16. ruşen 10 Haziran 2015, 17:13 -

    film tam bir efsane ordusu resmen. çok çok çok beğendim. bu filmin tüm serilerini izlemek lazım.

  17. LEYLA 11 Haziran 2015, 06:43 -

    filim cok güzel ben en az bunun bütün serilerin30 kere izledim ve cok güzel kamera arkası hepsi hepsini geçte olsa izledim bayildim cekip ada sinir oldüm hemen edwar ve bella küsünce bellanın yanındaydı ama yine beraber odular şafakvaktinde evleniyolar cok güzeel bi filim bayıldım yeni serişi ciksin şafakvatınden sonra ve benide orda oynatsınlar türküm ama olsun lütven 1 serisi daha cıksın ve ben orda oynim BELLA VE EDWAR a bayılıyorum aşığım onlara ve cesbir ve emmıt çarli cok tatlılar onları cok seviyorum alis ve rozali ve esme cok güzeller onları coooooooooooook sevvvvvvvvvvvviiiiiiiiiiiiyoooooooooooooooooorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

  18. Bella 18 Haziran 2015, 19:45 -

    Bu film çok ama çok güzel tawsiye ederim

  19. ayka 20 Haziran 2015, 11:19 -

    harika filim butun bolumlerine baxdim bende vanpir olmak istiyorum vanpir konseyi beni onayladi

  20. elizabet 21 Haziran 2015, 06:48 -

    Je voudrais rencontrer une légende pied sombre Edwin et je l’aime être un vampire un vampire si je voudrais le monde

  21. sahra 27 Haziran 2015, 01:48 -

    kardeşim uykum var uykuö ama bu film ykumu unutturdu 2 dk su içcektim yine uykumu hatırladım bnde dayanamayacam yatıcsm ii geceler ||||| bu kalpde I olarak gösteriyo ama yarın izliyecem
    :

  22. AsKiN 30 Haziran 2015, 06:45 -

    keske bende hiç uyumasam 🙂 film gzl

  23. Leyla naz 5 Temmuz 2015, 10:03 -

    Çok güzelmiş

  24. Sıla 6 Temmuz 2015, 00:53 -

    Ben alacakaranlıkta oynamak istiyorum benim oyunculuğum çok iyidir hoca beni hep tiyatrolarda oynatır

    ALACAKARANLIK BEN GELİCEM
    Stephenie Meyer benide al

  25. melisa 9 Temmuz 2015, 15:39 -

    bağımlılık yapıyo bence her dakka izleyesim geliyor ezberledim ama yinede izlerim her halükarda

  26. ceylano 9 Temmuz 2015, 22:16 -

    süper vampirlere bayılıyom hacı

  27. can 10 Temmuz 2015, 01:45 -

    bu film dehşetül vahşet resmen veled-i zina ya

  28. osman alpaslan 15 Temmuz 2015, 04:46 -

    harika bi filim

  29. nazlı 16 Temmuz 2015, 16:11 -

    edward çok cool bi vampir 😀 sjsjsfdgf neyse çok güzel bi filmm 😀 😀 😀

  30. sanane 21 Temmuz 2015, 17:12 -

    bağımlılık yapıyorlan

  31. CANSU 23 Temmuz 2015, 11:39 -

    Süperrr bi film bayıldımm

  32. gökhan daşdemir 25 Temmuz 2015, 18:00 -

    Film hakkında düşüncelerinizi paylaşabilirsiniz*ceykıp edvırdan daha yakışıklı

  33. Filiz Yılmazer 28 Temmuz 2015, 06:02 -

    Izlemeye doyamadigim süper bir film oyunları çok doğru tercihler

  34. Umut 29 Temmuz 2015, 02:44 -

    Oyşşşş

  35. banu 30 Temmuz 2015, 17:29 -

    filmi izledikten sonra çok etkilendim 15 kere tüm bölümlerini izledim eyer bir kere izledigin tekrar izlemek istersin ve sanki sende vampir olabilir mişsin gibi düşünmeye başlarsın ve hiç aklından çıkmaz ve vampirlerin var olduna inanmaya başlarsın ama sadece vampirlere inanlar bunu yaşayabilirler tıpkı büyülenmiş gibi olursunuz mesela ben dierlerinden farkılıyım bunu sadece 13 veya15 yaş arası çocuklar anlaya bilir diye düşünyorum filmi çok izleyin sizde anlıcaksınızdı.

  36. selin 1 Ağustos 2015, 02:39 -

    canım sıkıldıkça izliyorum seriyi 1 ay içerisinde 3 kere izledim seriyi insanı sarıyor film güzel

  37. senam 3 Ağustos 2015, 21:51 -

    harika yaa bayıldım hayatımda bu kadar güzel film izlemedim zaten bu benim 10. mu ne izleyişim izle izle doyamıyorum aşk ve maceranın birleşimi birşey

  38. bell ile aşkım edward 4 Ağustos 2015, 17:22 -

    edward çok yakışıklı e film süper

  39. sıla kaya 10 Ağustos 2015, 08:33 -

    bu filimm cok güzel ceşke hayta vamir olsaydxıkkk

  40. film piskopatı 11 Ağustos 2015, 15:07 -

    flim harika ben bu filmin serisini baştan sona izledddim bu 9 oluyor cook güzel bir filim hariika hastası oldum bayıldım yok boyle bi filim

  41. duru 12 Ağustos 2015, 19:12 -

    keşke alacakaranlık şafak vakti 3 4 5 çıksa kocam posteri var bende

  42. aslı 13 Ağustos 2015, 19:01 -

    arkadaşlar bn ilk defa izlcem bi ara part part izledim ama çok karışık karışık izledim izleyenler yzarsa sevinirim korku varmı içinde

  43. burçin 13 Ağustos 2015, 22:10 -

    bu film bi harika çok güzel bayıldım 13 yaşında olduğum için “alacakaranlık” dediklernde ürperiyodum ama bu film sayesinde korkum geçti

  44. Hakan 14 Ağustos 2015, 23:06 -

    4gb internetim vardi bu film icin feda ettim insallah yeni serisi cikar 13 yasindayim bagimlilik yapiyo ve bu filmi 10 yasindan beri izliyorum coooooook seviyorum bu filmi bella <3 lutfen filmi indirmek icin link atin video depolam lazim

  45. merve 15 Ağustos 2015, 01:49 -

    Arkadaşlar çok güzel film. Film bende bağımlılık yaptı adeta. Arkadaşlar kitabı vardır bunun , kitabını da tavsiye ederim. İyi seyirler izleyenlere … 🙂

  46. emre 24 Ekim 2015, 21:04 -

    film hala ilk tazeliğini koruyor en sevdiğim karakter jakop

  47. güliz 30 Ekim 2015, 10:29 -

    harka bayıldım 100 lercedefa izledim keşke bella bayılsa ve edwıd onu kucaklayıp hastaneye göötürse

  48. hümeyra yılmaz 3 Ocak 2016, 12:49 -

    çok güzel çok iyi hem romantik hem gerilim filmlerinden birisi tüm bölümlerini izledim

  49. Yeliz 4 Şubat 2016, 18:10 -

    Bu film harika ya hele aşk lari

  50. Isimiste 20 Nisan 2016, 21:24 -

    Keşke sezonlu dışında cikarsalr

  51. seg 2 Mayıs 2016, 11:51 -

    guzel harika dıcem bişe yok en cok edwrtı sevıyom

  52. Alice 21 Mayıs 2016, 22:13 -

    Kaç kez izlediğimi bile hatırlamıyorum. Hala da izliyorum. <3 Sonsuza dek twilight

  53. Yasin 2 Haziran 2016, 22:45 -

    Tüm serilerini izledim gerçekten çok güzel ve sürükleyici bir film kitabını okumanızı tavsiye ederim kitabını en az 3-4 kez okudum gerçekten çok güzel Catherine Hardwicke 6 yı dört gözle bekliyorum

  54. sude 17 Haziran 2016, 17:51 -

    tek kelime bayıldım. butun bolumlerini izledim. harika bir film .lütfen devamı gelsin.

  55. DB merkorist bahar 22 Temmuz 2016, 00:47 -

    bnce cok güzel bu filimi en az 100 kere izlemişimdir yapanların elerine saglık cok güzel olmş flm

  56. Zeet Anhel 18 Kasım 2016, 18:06 -

    Mütiş bir filim .Aslında ben Edvırtçıyım amma nerdeyse yanıda bir arkadaş var beni öldürücek kendisi Cekıbçıda. EDVIT & BELA.

  57. PYS-MURAT 2 Aralık 2016, 21:13 -

    yıl 2016 olmuş 02.12.2016 da 4 üncüyü bitirdim yenen başladım süper bi film tavsiye ederim!

Benzer Filmler
FullHDFilmizledim.org sitesinde 2014 ve 2015 yılının en kaliteli ve en yeni filmlerini Türkçe dublaj Film izlemek isteyenler full ve 720p - 1080p kalitede hd film izleme seçenekleriyle online ve bedava izleyebilirler. En iyi vizyon filmleri, 2014 yılında sinemalarda gösterime giren vizyondaki filmler ile 2013, 2012 ve önceki senenelerde vizyona giren en iyi ve güzel, IMDB TOP 250 kategorisindeki en iyi aksiyon, korku, gerilim, komedi, macera, animasyon, bilim kurgu, fantastik, romantik ve dram türlerindeki yabancı film ve yabancı dizi izleyebilir, Sinemalar com adresinde yer alan en kaliteli filmleri Full HD Film izledim sitemizde donmadan ve kesilmeden izleyeceksiniz. Boxset - seri filmler izlemenin ayrıcalığı da FullHDFilmizledim.org adresinde sizleri bekliyor. Film izlemek isteyenlerin her zaman sitemizi tercih etmesinin bir sebebi olmalı, değil mi? Ayrıca sitedeki tüm içeriği Google rahatça görsün diye Sitemap da ekledik.